رئیس عقیدتی سیاسی ارتش گفت: دشمن می خواهد مسئولان نظام و در واقع رکن اصلی نظام که همان ولایت فقیه است را تضعیف نماید.

تضعیف ولایت فقیه هدف اصلی دشمنان نظام است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، حجت الاسلام سید علی آل هاشم امروز یکشنبه در مراسم تجلیل از پیشکسوتان ارتش که در کرمانشاه برگزار شد، با تاکید بر حفظ روحیه ایثارگری و شهادت اظهار داشت: باید روحیه غیرت ملی و وطن پرستی را در میان عموم جامعه و به ویژه نسل ترویج دهیم.

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه جنگ نرم در شرایط امروز را پیچیده تر از جنگ سخت در دوران دفاع مقدس دانست و افزود: امروز جنگ نظامی نداریم اما دشمن، جنگی پیچیده تر به صورت شبیخون فرهنگی را علیه ما آغاز کرده است.

حجت الاسلام آل هاشم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و رزمندگان را تجلیل از مروت، ایثارگری و جوانمردی دانست و گفت: ما در قبال رزمندگان، پیشکسوتان و شهدا مسئول هستیم و باید مقام شامخ این عزیزان را ارج نهیم.

وی بر هوشیاری همه اقشار جامعه در قبال توطئه‌های دشمنان تاکید کرد و گفت: دشمن می خواهد از روش های مختلف فرهنگ ما را نابود کند و فساد و فحشا را در جامعه ما ترویج سازد.

وی ترویج ناامیدی به آینده کشور در بین جوانان را راهکار دشمنان نظام دانست و تصریح کرد: دشمن می خواهد مسئولان نظام را تضعیف کند و در واقع رکن اصلی نظام که همان ولایت فقیه است را تضعیف نماید و بی بندو باری مصرف موارد مخدر را اشاعه دهد که این موارد مصادیق بارز تهاجم فرهنگی دشمن است.

امروز رضایت کافی از امنیت حاکم در منطقه غرب کشور وجود دارد

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب از همان ابتدا غیرقابل اعتماد بودن آمریکا را گوشزد و تذکر دادند، گفت: دشمن امروز در بحث تهاجم فرهنگی دست از سر ما برنداشته است.

وی با تاکید بر اینکه باید برای پیروز شدن و سربلندی در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن تلاش کنیم، گفت: استکبار جهانی امروز راحت ننشسته و درماجرای هسته ای دیدیم که همه حرف‌های آنان دروغ بود و این همه مذاکرات انجام شد اما درپایان طرف مقابل پای حرف خود نایستاد.

امیر منوچهر کاظمی، فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب نیروی زمینی ارتش نیز در این مراسم بیان کرد: به یاری خداوند امروز رضایت کافی از امنیت حاکم در منطقه غرب کشور وجود دارد.

وی امنیت امروز نظام را مرهون زحمات و ایثارگری های رزمندگان نیروهای مسلح دانست و بیان کرد: باید از پیشکسوتان و رزمندگان جبهه های تجلیل کنیم تا فرهنگ رزمندگی در جامعه حفظ شود.

امیر کاظمی  با بیان اینکه باید پیشکسوتان را به عنوان ریشه های درختی تنومند بدانیم، افزود: با زحمت کارکنان ارتش در غرب کشور توانستیم در طول یک سال، دو تیم از داعش و پژاک را نابود و امنیت کامل را در منطقه برقرار نماییم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.